BAE investuje do hybridných raketových motorov. Lietadlá s nimi dosiahnu neuveriteľnú rýchlosť
Tento hybridný raketový motor v prvom štádiu letu využíva atmosférický vzduch ako zložku paliva, prípadne spaľuje kyslík z atmosféry, podobne ako to robia klasické prúdové lietadlá. Po tom, čo prekoná výšku 28,5 km, keď dosiahne rýchlosť okolo Mach 5, prepne sa do druhého režimu, v ktorom začne spaľovať už vodík a skvapalnený kyslík z vnútorných nádrží. Práve v tomto režime dokáže lietadlo dosahovať rýchlosť až Mach 25.
Spomínaná revolúcia v letectve má priniesť vznik dvoch typov lietadiel. Prvým by mal byť bezpilotný raketoplán Skylon s dĺžkou 87 m a rozpätím 25 m. Jeho životnosť je odhadovaná na 200 štartov a opakované vzlietnutie by umožňoval do 48 hodín od pristátia. Úlohou lietadla Skylon má byť zníženie nákladov na vypúšťanie družíc či dopravovanie zásob do vesmíru. Jeho prvý let je predpokladaný na rok 2020. Druhou verziou by malo byť už komerčné lietadlo Lapcat, ktoré by bolo schopné naraz prepraviť až 300 pasažierov, a to na akékoľvek miesto na svete a za rekordne krátky čas.
